8.15.2004

TaKe Me To YoUr HeArT




Take Me To YoUr HeArT
--- Michael Learns to Rock(MLTR)

Hiding from the rain and snow 掩饰着风雨蹉跎的煎熬
Trying to forget but i won't let go
尽力忘记却还是不忍放手

Looking at a crowded street 凝望熙攘的街道
Listening to my own heart beat
还可以听到自己的心跳

So many people all around the world 世界如此之大,茫茫人海
Tell me where do i find some one like you girl
告诉我哪里有能找到你一样的女孩

(Chorus)
Take me to your heart take me to your soul 带我敲开你的心扉,感受你的心灵
Give me your hand before i'm old 牵着你的手我们走过地老天荒
Show me what love is-haven't got a clue 告诉我爱为何物,还没有丝毫线索?
Show me that wonders can be true
就让我看到奇迹真的能够发生

They say nothing lasts forever 他们说没有东西可以天长地久

We're only here today 我们现在也只是萍水相逢
Love is now or never
若爱的火花只在瞬间闪亮

Bring me far away 那也让它带我远走

Take me to your heart take me to your soul 带我敲开你的心扉,感受你的心灵
Give me your hand and hold me 给我你的手把我紧紧拥抱
Show me what love is-be my guiding star 告诉我爱为何物吧,做我的指路明灯
It's easy take to your heart
引我探索你的世界

Standing on a mountain high 驻足于高山之巅
Looking at the moon through a clear blue sky 仰望着靛蓝天空中的元月
I should go and see some friends 或许我该听听我朋友们的想法
but they don't really comprehend 但其实,他们又怎能明白我对你的感受

Don't need too much talking without saying anything 不需要太多的语言,一切尽在不言中

All i need is someone who makes me
wanna sing 需要到只是那个我情歌所属的人

(Chorus)

try translation... hehe, obviously they 不压韵

0 Comments:

Post a Comment

<< Home